torsdag 11 april 2013

Sponsrad video - Tallink Silja Galaxy Partykryssning



Jag och min sambo brukar åka på en del kryssningar. Det är ett perfekt sätt att komma bort och slappna av och roa sig en stund. Och bor man som vi i Stockholm är en 23-timmars kryssning till Åland ett relativt billigt nöje. Själv båtresan i alla fall. Sen brukar det ha gått någon krona innan man har tagit sig i genom teexfreebutikerna. Min mamma och hennes man brukar ironiskt kalla det för gratisresor. Inte nu på lördag men nästa ska jag och sambon kryssa på Östersjön igen. Den här gången tillsammans med några av min sambos jobbarkompisar. Det kommer säkert bli kul och jag ser verkligen fram emot att äta och dricka gott. Dansa lite, se på uppträdande, spela på enarmandebanditer och shoppa i teexfreen. Den här gången står en flaska rom på inköpslistan. Och en massa godis förstås. Det enda som oroar mig lite är vad min sambo har sagt om mig till sina arbetskamrater. Risken finns att han ha skyllt på mig några gånger när han inte velat följa med på puben efter jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar